7 Aralık 2009 Pazartesi

Haydins'in Takı Askısı


Bir zamanlar bize Moskova'dan bildiren şimdilerde vatana geri dönmüş olan,süper kedi Tedi'nin annesi Haydins yeni bir blog açtı.
O gecenin bir yarısı takıları eklerken bloğuna ben sabaha karşı ekranın başında Kelebek Mevsimi kolyeye vurulmuştum.
Aciiiilll diye hemen mail attım sağolsun beni kırmadı.10 günlük bekleyişten sonra geldi paketim.
İçinden matruşka küpe de çıktı.Canım teşekkür ederim bir kez daha.
Ben hayırsız bir alıcı olarak paket geldi diye mail yazmayı unuttum.Sonra resimlerini çekip size göstermek için delirirken onu da unuttum :(
Ama geç olsun güç olmasın.
Ellerine sağlık canım Haydinsim!
Yeni asacağın takıları takipteyim ona göre başına bela olucam gene :)
Haydins'in kişisel bloğu -hala bilmeyen kaldıysa - burasıı
Uygun fiyatlı ama çoook şık takılar takmak istiyorum diyorsanız da hadi buraya tık tık

3 yorum:

  1. :) güle güle hatta kahkahalar atarak kullan :))

    YanıtlaSil
  2. amin canim sagolasiiiinnn :)

    YanıtlaSil
  3. benimde begendiklerim var.Guzel yapiyor gercekten.Sendeydim hatta beraber bakmistik.Paket geldigindede sendeydim.Temiz is yapiyor ve taki hastasi olarak ben en cok dikkat ettigim kilps izi vs...ama haydinsin eli cok guzel, iz falan yok :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül