6 Kasım 2009 Cuma

Hersheyler Alışverişi

Geçen ay Türkiye'deydik biliyorsunuz.Tam 30 gün kaldık balığa da bana da çoook iyi geldi.Bu tacı gitmeden önce almıştım Hersheyler İnci'mden .

Geçen gün kullandım.İstasyonda otururken Sermoon'uma çekip yolladığım fotolar (cep tel ile )


Efendim görüyorsunuz sarışın oldum ben.Sebebi Balık :) Bir gece evde otururken hepimiz dizilere dalınca balık anlamadığı için çok sıkıldı doğal olarak.Ben de sıkılmasın hem de beni daha iyi tanısın diye eski albümlerimi döktüm önüne.Bir ara bir baktım eski fotoğraflarımdan 3 tanesini ayırmış.Ne yapıyorsun dedim.Dedi bu resmi alıp gidelim kuaföre sen gene bu renk ol :)
Bir ara sarışındım ben -röfle mi balyaj mı ne öyleydim :) Gene istek olunca mecbur gittim yaptırdım.Bana kalsa çiko kahve olasım vardı.Neyse alsın hevesini :)

Bu da İnci'min hediyesi kalp broş .Tırnağımada kalp yapmıştım evde sıkıntıdan iyi bir takım oldular :)KAlbimin üzerindesin canım çok teşekkür ederim tekrar.
Siz de alışveriş yapmak isterseniz buraya buyrun


5 yorum:

  1. bayildimmmmmm ve bunu fotolarini gonderdiginde yazmistim.gelince benimmm olucaklarrr hehehehehehehe

    YanıtlaSil
  2. ooo saçlarını güle güle kullan :) eee kocalar dedimi yapmak lasım :P

    YanıtlaSil
  3. Saçının rengi çok güzel olmuş tacın da yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Valla iyi ki çıkartmışsın önüne albümleri... Bence süper olmuş. Benim de kanıma girdin şimdi. Bakır saçlarımdan sıkılmaya başlamıştım. :)
    Kalpli aksesuarlar çok hoşuma gittiii... :) Çok yakışmış sana... Öptüm.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım benim çok sevindim beğenmene
    saçlarında çok güzel olmuş iyi etmiş balık bu rengi seçmekle

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül