26 Kasım 2009 Perşembe

Bugünüm Tarihe Geçsin

Sabah balıktan 1 saat önce uyandım.O normale göre 1 saat geç kalktı çünkü toplantısı vardı başka şehirde.Benim planım ise bütün günü evde harcamaktı her zamanki gibi.Balık giyinirken hadi sende gel benimle gezersin bütün gün dedi.Bana kapıdan çıkmak için 10 dakika verdi.
Şimdi ben geleyim gözünüzün önüne;
-turuncu ojeler
-pijamalarımla
-saç -baş karman çorman

ama 10 dakika sonunda hazır ve nazırdım :) Ojelerimi asansörde sildim :)



Önce balık ve diğer şehirdeki müdürle öğle yemeği yedik.Sonra onlar toplantıya ben sokaklara :) Bana verilen 10 dakikalık sürede tabii ki kocam benim haritalarımı hazırlamıştı bile.(kocamın iyi huylarından bahsedip nazar değdirmekten korkuyorum-siz her yazıda bir MAŞALLAH deyin olmaz mı :) )
Yeraltı geçidinden geçerken ilk resimdeki şapkalı Budist adayını gördüm.Hemen çektim resmini.Benim için bir ilkti.

Gittiğimiz şehir Shizuoka'ydı.(Şizuoka) Shizuoka'ya gitmek te bir ilkti benim için.

İstasyonun yanındaki alışveriş merkezleri çok fazlaydı.Bende de zaman bol olunca hepsini gezdim vallahi :) cıngıll bell -cıngılll bell diye gezdim .

Uzun süredir MAC kurcalıyordu aklımı.Bunda makyaj bloglarının payı çook( ebvata ve karamel tadında noldu sizlere ?blog bulunamadı diyor :( )

Merkezlerden birinde bulunca koştum hemen.Başlangıç olarak MAC Lightful Ultracharge Foundation aldım.Günlük kullanım için SPF25 .Umarım iyi bir seçim yapmışımdır.

2. Mac ürünüm ise Studio Sculpt Concealer oldu.Bunlar benim İLK Mac malzemelerim oldu.

Mac 'tan bana verilen sample ürün ise Hydro-charged moisturizer hydratant spf30 .
Diğer durağım Shiseido(şiseydo) standı oldu.Fondotenin altına base aldım.White Lucent Brightening Control Base.

Shiseido çalışanı kız beni çok sevdi.Normalde müşteri ile iş harici konuşulmaz,özel hayat ile ilgili soru sorulmaz.Beni kendine yakın bulmuş olmalı ki epey sohbet ettik.Ve ödülüm normalden fazla sample oldu :)

Shiseido supplinic poreless foundation spf 23

3 er günlük cilt bakımı sample sahibi oldum.

Hemen hemen her makyaj bloğunda eyeliner sürülüşü hakkında yazılar var.Ben de okuya okuya özendim.Kendime Canmake (Japonya drugstore markası) perfect black eyeliner aldım.eve gelir gelmez denedim.Pek fena sayılmam ama dışarı çıkabilecek düzgünlükte de değilim.Denemeye devam.

Ve son alışverişim LUSH oldu.Yaaa en zevkli yerinde balık geliverdi istasyona.Ben de
Snow fairy kapabildim sadece :)

Eve gelir gelmez duş aldım süper birşeymiş hakikaten.



İşte kafası havlulu serrose :)))
Bugünün son ilki ise Shinkansene (şinkansen)bindimmmm.Shinkansen =hızlı tren. Evimin önü istasyon bu meret günde 10000000 kere geçip gidiyor bugün nasip oldu binmek.
Birçok ilki birarada yaşadığım için ben bugünü çok sevdim.Darısı diğer günlerimin başına.
Serrose

17 yorum:

  1. Harika!Senin yazılarını okudukça Japonya'ya olan merakım artıyor.Bir fırsat olsa da gelsem!
    Shinkansen'i ben de çok merak ediyorum.Gerçekten de dedikleri kadar hızlı mı?

    YanıtlaSil
  2. ne güzel gezmişsin bütün gün :) çok hoş görünüyor burdan günün özellikle istanbul trafiğinde hayatını tüketen biri için hızlı tren falan pek cezbedici geliyor:)
    güle güle kullan yeni cicilerini de

    YanıtlaSil
  3. selam çok güzeldi bende makyajlı gezmeli günleri çok severim ve japonya hakkında detaylı bilgi alıyoruz teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir günmüş canım :) hele kozmetik alışverişi süper olmuş insanı en çook bunlar mutlu eder!

    YanıtlaSil
  5. maşallah hem eşine hem sana :)

    YanıtlaSil
  6. Maşallah eşinize ve size ne güzel bize teee oraları gösteriyorsunuz izlemedeyim valla:))

    YanıtlaSil
  7. geçsin bu gün tarihe gerçekten de. ha maşallah demeyi unutmadım. Çook sevgiler sana , balığada.

    YanıtlaSil
  8. Oy oy ne güzel ciciler onlar güle güle kullan :)Günlerin hep böyle güzel geçsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. :( snow fairy buradaki lushlarda yok artık bilio musun:(

    YanıtlaSil
  10. ben maşallah diye diye okudum yazdıklarını... hem balığa hemde sana kocaman maşallah canım...
    ne güzel bir gün olmuş... doya doya gezdim seninle bende :)

    YanıtlaSil
  11. yaşadıgın ülkeyle ilğili her yazını merakla okuyorum .yeni yerler yeni şeyler elbette çok güzel olmalı.bayramını kutlarım canım sevgiler

    YanıtlaSil
  12. süper bir yazıydı gez gez bakalım :) bayramını en içten dileklerimle kutlarım canım :)

    YanıtlaSil
  13. Japonya normalde hiç ilgimi çekmezdi.Ama artık merak ediyorum:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. kocaya maşallah:)
    sana güzel gezmeler...
    inşallah kocam ve ben de bir gün japonyaya yerleşiriz:))
    dua edip duruyorum bakalım:)
    iyi bayramlar bu arada tatlım:)

    YanıtlaSil
  15. ne güzel anlatmışsın.
    mutluluk eksik olmasın hayatından.

    YanıtlaSil
  16. Maşaallah :) Bizim hızlı trenle alakaksı yok değil mi shinkansenin. Benden selam söyle bir daha kapının önünden geçerken :)

    YanıtlaSil
  17. cidden de tarihe geçilesi bir gün yaşamışsın.Ve yine çok güzel anlatmışsın.Alışveriş,gezi,yeni deneyimler..daha ne istesin insan:) eşine de sana da maaşallah..Bu arada iyi bayramlar serrose..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül