2 Kasım 2009 Pazartesi

1 Ay Tatil 3,5 Kitap

Bu sefer tatil kitap okuyabilmem adına epey verimli oldu.Diğerlerinde hiç okuyamamıştım.Bu 3,5 kitapta beni en çok etkileyen Son Çinli Şef oldu.Elimden bırakamadım çok uykusuz bıraktı beni çook :) Detay okumayı seven ,içerisinde bol bulunan Çince isimler beni sıkmaz diyen, değişik mutfaklara meraklı,buram buram aşkı sahte kelimelerle okumadan aşk okumak isteyen herkes kesinlikle okumalı bu kitabı.Üstelik D&R ın 4 liralık kampanya kitaplarından biri.
Kitabın içinde sık sık yengeç,karides ,ıstakoz falan geçiyor.Ben Japonya'da yaşamama rağmen hala yiyemiyorum kabukluları :(((( ama bu kitabı okurken avuç avuç (abartı ) yiyesim geldi :))



NTV yayınları klasik kitapları animeleştirmiş daha çok kitleye ulaşabilmek adına.Ben de hep okumak istediğim Dava 'dan başladım.Açıkcası hiç birşey anlamadım :( Romanı okumak farz oldu yani. Sizlerden romanı okuyan var mı?


Kültür tv alışverişinden aldığım Tülin Şahin'in son kitabı.Günlük -Blog yazıları tarzında yazılmış.Eski kitaplarından alıntılar var bol bol.1-2 saatte bitti.Uygulayabilir miyim - SANMAM:)

Ve bitmek üzere olan son kitap Kırmızı -Siyah.Sanırım -çünkü hiçbir not yok- kısaltılmış bir versiyonu elimdeki.2 cilt olanını gördüm nette.Kesin bilgiye sahip olan var mı?

Kitapların yanında bolca gazete ,dergi okuyabildim.Yani bir süre idare eder bu tatmin beni :)))

7 yorum:

  1. Son çinli şefi bende geçen sene okumuş ve sevmiştim. Özellikle yemekleri :)

    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. Çinli şefi alayım en iyisi. Okur , 8 yaşındaki kızıma bırakırım. Çünkü kızım uzakdoğu yemekleriyle ilgileniyor. Özellikle Kore'yle:) Arkadaşına ben bir Koreli'yle evleneceğim derken duydum :))))))))))

    YanıtlaSil
  3. Tülin Şahin'in kitabını bende 1-2 saatte bitirmiştim Sergül.Çok özendim,uygulayacağım dedim sonuç: Tabiki de yapamadım. :) İlginç bi yaşam tarzı onunki.

    YanıtlaSil
  4. Ben de bavulumda 5 kitap yeğeim kucağımda :) Okuyamadım bir türlü. İmrendim şimdi sana. Balığa söyle son 2 yılın tüm sıkıntılarından kurtulduk sonunda :) Pis merkür gitti burcumuzdan. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. BEN DE SON HIZLA DEVAM EDİYORUM OUMAYA İLK KİTAP İLGİMİ ÇEKTİ BENİM DE SONUNCUYU OKUMUŞTUM AMA ÇOK ESKİDENDİ UNUTTUM

    YanıtlaSil
  6. cnmcm ya bu kadar zamandır yazamadım şimdi geldim bak ne dicem sen istediğin kitapları yaz ben alayım postalayım sna be cnm bu kadar sorun olmaz hem:) bak gönüllü alışverişçiyim :D

    YanıtlaSil
  7. Aaa D&R kampanyasından ben de almıştım bu kitabı:) Bence bu 4TL kampanyası güzel olmuş, bütçeyi sarsmadan okunabilecek en azından 4-5 kitap var listede. Birkaç gündür Diğer Yarım (Bu da güzel bir kitap) diye yine o kampanyadan aldığım bir kitabı okuyorum, o zaman ondan sonra da bu Şefi okurum;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül