25 Ağustos 2009 Salı

Evren Duydu

Erken doğum günü kutlamaları başladı :)) Kartlarım gelmeye başladı ve balığım hediyemi aldı.Aslında 10 günü geçti bu güzel benim olalı ama anca fırsat buldum yazmaya .Sevgili Ayça ve eşinin az başını yemiyorum :s iyi güzel süper birşey de zorluyor biraz insanı :)

Nikonumun yanında geçenlerde mini stüdyoda aldı balığım bana hediye.Etsy fotoğraflarımı çekebilmem için. Bakalım becerebilecek miyim ?


4 ayrı renkte fonu var.Cırt cırtlı istediğini tak -çıkar.


İşim bittiğinde ise incecik bir dosyaya dönüşüyor.Süper birşey yer kaplamaması.
Balık bu sene beni şaşırttı hediye anlamında :) Sırasıyla gelecek hediyelerim :)
Bakın 27 martta nelerin hayalini kuruyormuşum :)
2 si gerçekleşti :)))
sıra geldi sonuncusunaaaa :)))
Siz bloğuma göz kulak olurken ben Görümcemin doğum gününü kutlamaya Nagoya'ya gidiyorum .
Bir kaç yazı hazırlamaya çalışacağım.
26 gecesi dönmüş olurum.
Sevgiler Hepinizee



18 yorum:

  1. mini stüdyo çok güzel birşeye benziyor.hediyelerini güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. süper yaa bende çok seviyorum fotograf çekmesini... çok begendim güle güle güllan emiiii...
    görümcenın dogum günü kutlu olsun.. öpüyorum sevgiler..
    hayırlısıyla git hayırlısıyla gel emiiiii

    YanıtlaSil
  3. Sergül ben bayıldım bu güzelliğe ya,benim için de sev :p

    Kutlu mutlu yıllar bu arada.

    YanıtlaSil
  4. Canım şimdiden nice seneler dilerim.Sağlıklı,huzurlu,mutluluk
    dolu günler senin ve sevdiklerinin
    olsun.Hediyen çok şık iyi günlerde
    kullan öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullanman dileğiyle...güzel güzel gez güzel güze fotolar çek bizee... daha görecek çok yerimiz olduğuna eminim

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun benimde gözüm o makinede hayırlısı bakalım. Nice mutlu yıllara canım.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel güle güle kullan canım harika fotolar bekliyoruz bununla

    YanıtlaSil
  8. ben de kutluyorum
    doğumgününü
    hep mutlu ol
    çok seğerlisin
    öptüm

    YanıtlaSil
  9. tıpkı hayallerimdeki gibi :))))
    Güzel günlerde kullan şeker.. Çook şanslısın bu sene ;)
    Bir de mailine bakıver.. Öptümm..

    YanıtlaSil
  10. Evren duymuşşş sesiniiii :)
    Ne güzelllll...

    Şimdiden mutlu yıllarrrr..

    YanıtlaSil
  11. d90 mıııı dibim düştü burda püüü. güle güle kullan hadi başına bişi gelmesin şimdi :) bende paramın yettiği d60 ı almaya planlıyorum yakında. ama bu stüdyodan bende istiyorum banada banada lütfeeen :)

    YanıtlaSil
  12. CANIM GÜL GÜLE KULLAN TATLIM,MAKİNAN SÜPER,HELE STÜDYOYA BAYILDIM YAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
    DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ŞEKERİM ŞİMDİDEN.

    YanıtlaSil
  13. BAYILDIM Serrose'cum. ben de resim cok cekiyorum , muayede icin ozellikle bu aralar. bu mini studyo parlama yapmamasi icin harika bisey. Japon yapiyo iste abi yaa!

    YanıtlaSil
  14. yeni makinenle çok renkli, çok eğlenceli, şahane bir yeni yaş geçirmeni ve bol bol fotoğraflamanı dilerim :) benim de bi nikon operasyonu yapmama az kaldı, beyim duymasın :))

    YanıtlaSil
  15. herşey gönlüne göre olsun canım kardeşim. nice senelere:)

    YanıtlaSil
  16. Sergül, bu yazını geçen haftalarda okumuştum, o zamandan beri bu mini stüdyo fikri kafamda dönüp duruyor... Sence yapabilir miyim bundan? Yani çubuklara perde güneşliklerinde kullandığımız beyaz kumaştan geçrsem, içine de bir cırt cırt atsam? Ne dersin?

    YanıtlaSil
  17. Asli
    Dedigin gibi de olabilir ama bir bak istersen bu linke

    http://strobist.blogspot.com/2006/07/how-to-diy-10-macro-photo-studio.html

    iyi fikir gibi :)
    denersen haberim olsun

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül