8 Ocak 2009 Perşembe

Japonya Haberleri

Annemle Zilli fırsat buldukça geziyoruz ama malum bir süre ben yazamadım.Genel olarak alıştılar buralara ama çok sıkıldıkları da gerçek.Türkiye'deki gibi ilişkiler olmadığı için garipsiyorlar arkadaşlarımızla 1 hafta sonrasına sözleşmemize :)
*Yemeklere alışamadılar ve alışmaya da niyetleri yok hoş bende yemiyorum ya :)
*Zilli japoncayı söktü gelenle gidenle hatta annemle japonca konuşur oldu.Bizim taklitlerimizi yapıyor. :)
*Annem yalnız başına markete bile gidiyor ,biz uyurken alışcverişi yapıp dönüyor :)
*Balığın abisi,kızkardeşi ve 2 oğlu bizi ziyarete geldiler 2 gece sabaha kadar parti verdik.2 gün gecikmeli yılbaşı partisi :)
*büyük buluşma Zilli ve abi balık arasında gerçekleşti bizim kız da ateş iyice bacayı sardı :) Abi balığın dönme ihtimali onu Japonya'da tutan :) Mc donaldsa gidilmedi henüz benim merak ettiğim orada yaşanacaklar :)


Sermoon da yılbaşı için geldi bizimle 1 hafta kaldı.Yukarıdaki foto sol baştan:Ben-Zilli-Sermoon-Annem :)


Veee bugün benim arkadaşım 48 yaşında hehe (hep büyüklerle arkadaşlık ediyorum hiç bir zararını görmedim) bizi ziyarete geldi tabi ki annem mutfakta döktürdü kadın evine dönmek istemedi bir daha gelecek en kısa zamanda :) Onu beklerken annem ve Zilli sizler için poz verdiler .
Annem doğum gününü kutlayan herkese çok çok çok teşekkür ediyor.Pek duygulandı kendisi :)
vee bende siz canım arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ederim beni yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için
Kocaman sevgilerrr

10 yorum:

  1. Bende güzel annenin doğum gününü gecikmeli de olsa kutluyorum! :)Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. canım sen niye maskelisin????

    YanıtlaSil
  3. ARKADAŞIMMM....DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ŞERİFEMMMM...ÖPÜYORUM SENİ...

    YanıtlaSil
  4. o dördünüzün çekildiği fotoda yanlardaki çiçekli bölümlere bittimmm.nasıl yapmışlar dimi?

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel zilli annen döndüklerinde arayacaksın valla
    Sevindim Zillinin abi balıkla tanışmasına partide vermişiniz oh
    Japonya haberlerinin devamını bekliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. annen süper genç yaaa...
    hiç de 44 gibi durmuyooo:)

    YanıtlaSil
  7. Serrosum,

    Olum neden senin surat smiley? Zilli var...anne var..abi balık var...pes...yannız sökede bu vesile ile anneni bulurum ben sölim de..

    YanıtlaSil
  8. Evet Serrose yaaa, seni niye goremiyoz biz :(

    Serroseum senin keyfin yerinde yaa, guzel vakit gecirmissin ya :)) Daha ne olsun :)) Kocaman opuyorumm :))

    YanıtlaSil
  9. **L@l
    Tesekkur ederiz
    Sevgiler

    **Mavianne
    ben kendimi eklemiyorum o yuzden

    **egeli
    sagolasin ablacim annem cok tesekkur edior opuyor seni

    **icimden geldigi gibi
    evet super duzenlemisler bende seviyorum orayi eski okuluma cok yakin bir yer orasi

    **Yelda
    Vallahi donduklerinde epey koyacak bana orasi kesin iste o zaman beni teselli etmek size dusuyor :)

    **Gizem
    hehe super anne 44 luk :)evet genc duruyor

    **Tanya
    hhehehe korkutayim dedim sizi :)))
    annem her daim bekler senin yolunu
    yolun dusmese bile hususi bekleriz

    **Moonsun
    yahu resim ekleyenlerin basi kufurlu yorumlarla derde girdiginden hic icimden gelmiyor acikcasi :s
    bende seni kocaman kocaman opuyorum

    YanıtlaSil
  10. Canım fotolar pek de güzel. Annene de maşallah diyorum çok genç görünüyor ne de güzel:)zamanınız harika geçiyor belli.bizim için de eğlenin.Nedenini yorumlardan okudum canım ama seni de göresim geldi valla fotolardaa:):)öptüm sevgileerr

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül