7 Aralık 2008 Pazar

Mutluluk Mimi

Sevgili Haydinsin mimine geç cevap.Mutluluk nerede fotoğraflı anlatım.Aslında kendi fotoğraflarımdan derlemek vardı ya.Böylesi daha iyi sanırsam.
Mutluluk; sevdiğim ,değer verdiğim herkesin sağlıklı olduğunu bilmekte...

Mutluluk ;her ne olursa olsun arkanda ailenin varlığını hissetmekte...


İstediğin her an dondurma yiyebilmekte :)))))


Mutluluk;acıtmadan,kırmadan,engel olmadan aşkını yaşayabilmekte (mutluluğum capon balığım )

Mutluluk;kitaplarımla bir arada olabilmekte

Kuzenlerimle bir arada olup deli gibi gülebilmekte en çokta kendimize :)

Alışveriş yapmakta hem kendime hem sevdiklerime;

Posta kutunda sürpriz mektup bulmakta;

Ailemle kahvaltı sofrasında olmakta;

Kardeşlerimle didişmekte ;

Ama mutluluk en çokta sevdiklerimle beraber olmakta.

Benim aklıma gelenler bunlar oldu.

Bende eğer yazmadılar ise Flame,Sermoon ve Nazo'yu mimliyorum hadi kolay gelsin.

Ve herkese iyi bayramlar

16 yorum:

  1. Ne güzel bir mim bu, insanın yüzünü güldürüyor. Sanırım Flame yazmıştı. Sonra Haydins'te okumuştum. Yazacağım özenerek :) Teşekkürler canım, seni mutlu eden herşey yanıbaşında olsun!

    YanıtlaSil
  2. canim
    hadi bakalim sira sende :)
    amin hepimizin insallah

    YanıtlaSil
  3. ne güzel, serrose, hep mutlulukla dol :)
    byramını kutluyorum cnm :)

    YanıtlaSil
  4. Uzaklarda bile olsan , İyi bayramlar dilerim...

    YanıtlaSil
  5. nice bayramlara

    iyi günler diliyorum

    YanıtlaSil
  6. Mutlu bayramlar canim sana da..

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş bence, iyi bir özet.

    YanıtlaSil
  8. Serrosee :)) Aslinda bizi mutlu edecek ne cok sey var degil mi :)) bunlari gorebilmek ise en guzeli :))

    Mutlu bayramlar sana canim Serrosee :))

    YanıtlaSil
  9. Sevdikleein hep yanında sağlıklı olsun Serrose.

    YanıtlaSil
  10. Çok mutlu bayramlar...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. mutluluk resimlerine daha onlarcası eklensin. Sevgiler sana ve balığa

    YanıtlaSil
  12. a.gizemcim
    hep birlikte mutlu olalim insallah

    Ozii
    Uzaklardayim ama icimde yasatiyorum bahari :)

    Mavianne
    hepbirlikte :)tesekkurler

    Haydins
    sana da :)

    Jade
    Tesekkurler

    icimden geldigi gibi
    tesekkurler

    Moonsunumm
    Evet kucuk mutluluklarda bence hayat :)
    Sana da canimm

    COcukla cocuk
    Amin hepimizin insallah

    Red purple
    tesekkurler sevgiler

    Lale ablacim
    amin hepimizin insallah
    bizden de size sevgiler

    YanıtlaSil
  13. mutlu olabileceğimiz çok şey varken bizi mutsuz eden şeyleri düşünmemek ve mutsuzlukları yaşamamak dileği ile sevgilerimi yolluyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Lemanice
    bende sana kocaman sevgilerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül