29 Ekim 2008 Çarşamba

Gözümüz Aydın

Blogspot kapatıldı elim kolum dilim bağlandı.Hiçbirşey yapasım gelmedi.Yazmak gelmedi içimden.Neyse ki elele bu işi hallettik.Hepimizin ellerine sağlık.Benim Balık başımın etini yedi durdu.Yeni blog açtı ya kendine.Neden yasaklandı,ne oldu,açıldı mı,açılcak mı? Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.Şimdi verdim iyi haberi uçtu benim balık.
Bu boşlukta kitaplarım geldi.Teşekkürler KİTAPYURDU.Ve kartını kullanmama izin veren Ablam.Çooooook teşekkür ederim.





Aslında daha kocaman bir liste var almak istediğim.Şimdilik bunlarla idare edeceğim.Paris Ne İstediğimi Anlat Bana ve Veda'yı okumaya başladım bile.İkisi de sürükleyici.Şimdilik bu kadar benden.

Hepiniz Hoşgeldiniz Tekrar ve Balığa uğramayı unutmayın Lütfen Bugünlerde kaç yorum geldiğini sayıyor çocuk gibi :)

Şimdiden Sağolun :)

12 yorum:

  1. sana sağlam bir kitap listesi vermek lazım artık kuzu,su bir kere okuyunca hayatı tumden değistirenlerden....Piyasada bir cok kitap var ve bir coğunun ici bos ve sadece zaman kaybettiriyor...
    bestsel olsalar bile!... =)
    opuyorum...

    YanıtlaSil
  2. Gözümüz aydın hepimizin, aslında balığıun anlamaması gayet normal bilse halimizi gene de anlayamaz.
    kitaplar güzel tercih...
    bol keyifler

    YanıtlaSil
  3. HEPİMİZİN GÖZÜ AYDIN TATLIŞKOM....KİTAPLARIN SÜPER...SANA İYİ OKUMALAR...SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  4. ilk legal yorum sana heheh. Ama insan bi tuhaf hissediyor ya, birileri isteyeince elimizden alınacağı endişesi hep olacak ve hiç bir şey eskisi gibi olmayacak, blogcudan da bu yüzden ayrılmıştım. Anlat Bana hariç , diğer üç kitap var bende sen de çok seveceksin eminim. Sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. yaaa.. kıskandım Serrose.. Benimkiler daha gelmedi. 13 Ekim'de sipariş vermiştim. Sipariş takibinde 21 Ekim'de İstanbul'dan çıktığı görünüyor. Heyecanla bekliyorum, aynı sevinci bende yaşamak istiyorum!! İyi okumalar şekercim..

    YanıtlaSil
  6. evet gözümüz aydın :)
    ve kitaplar ne güzelll gözüküyooo :)

    YanıtlaSil
  7. Fulya bende oyle kitaplar okudum zamaninda korku ve siyasi haric herseyi okurum.Boyle kitaplari da okumak lazim ;)

    bende optum seni seker

    YanıtlaSil
  8. Ersin
    Haklisin ben bile algilayamiyorken ona da anlatamadim zaten.
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. Egeli ablam :)
    sagolasin canimcim
    sevgiler benden de

    YanıtlaSil
  10. Canım yaa kitaplarının geldiğine çok sevindim. nasıl bir duygu olduğunu iyi biliyorum.heyecanla okuyorsundur şimdi sen sayfaalrı koklaya koklaya.veda ve olasılıksızı ben de burda okudum çok beğendim. veda da yine her zamanki gibi hüngür sümük ağladım.ama şu paris ile ilgili olanı merak ettim doğrusu.bana biraz anlatırmısın sonra bu kitabı merak ettim canım.sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
  11. herseyim sana feda olsun canimmmmm

    iyi okumalar olsun sana:)
    seni cok seviyorum

    YanıtlaSil
  12. olasılıksız idare eder ..bence sen ne düşündün sergül abla ben çok sıkıldım.belkide yaşıma uygun değildi...
    başları sıkıcıydı..kumar masasında başlıyordu.. :( yani başını anlamadım

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül