8 Eylül 2008 Pazartesi

Kasuisai

Ve son temple iste harita burdan basliyoruz :)
Ve olmazsa olmaz basamaklar :)))
Kasuisai Tapinagi en bakimli olaniydi sanirim.Ayni zamanda otel gibi kullanilabiliyor
bir bolumu.Calisanlar Buda onlarla yemek yiyebiliyor dua edilebiliyor~mus.Budizmde de bazi yasaklar var~mis.Alkol ve sarimsak bildigim simdilik yasakmis Bonzai tarzi yetistirilen agac
Bu tapinakta hersey buyuktu.Bereket tapinagimi acaba??
Tapinak koruyuculari yukaridaki sol taraftaki
yukaridaki ise sag taraftaki koruyucu
cok buyuk kurek.Ve koruyucularin burunlari da cok buyuktu :)
Dua etme yeri
Ve tapinagin karsisinda hand made dondurma kacar mi???? kacmadi en buyuk boyunu yedim tabi ki :)) Frambuazli,passion fruitsli,incirli ve italyan cikolatali yedim :)))



Fotograflar by Capon baligim :)))

10 yorum:

  1. Yavas yavas yayinlasaydin keske hangi birine yorum yapacagimi sasirdim..Toplu olarak buraya yapayim :)
    Japon bahcelerine bayiliyorum yaa.Sakhalindeyken bir kac arkaas yakin diye gitmisti Japonya'ya onlarin cektikleri fotograflar var bende japon bahcelerinin..
    Hepsi birbirine yakinmiydi..Uzaksa ayaklarinin haline gercekten aciyacagim..

    YanıtlaSil
  2. aklimda kalacagina yazayim hemen dedim :)))
    bende seviyorum Japon bahcelerini oyle bi bahcem olsun isterim :)
    yani arabayla yakin ama muhim olan otoparktan temple yurumek ve merdivenler :(

    YanıtlaSil
  3. Aaa bende hangi birine bakacağıma şaşırdım..tapınakları seviyorum..içimi acaip bir huzur kaplar..cami..kilise..sinagog..hepsi aynı etkiyi yapar..şimdi dönüp hepsini okuyacağım..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel postlar,
    her bir resme teker teker bakmak lazım
    çok güzel yeni yazı ve resimler lütfen

    YanıtlaSil
  5. Tanya :)
    valla bir anda yazasim geldi usenmeden bir gazla yazdim kusuruma bakmayin :)

    Aes :)
    Tanya`nin Sevgilisi hosgeldiniz tesekkur ederim bende size ugramistim ayni ana denk geldi :)

    YanıtlaSil
  6. hangi dine ait olursa olsun bütün kutsal yerler insana huzur veriyor hele de sonunda böyle büyük dondurmalı olanlar:)). Sevgiler bıraktım

    YanıtlaSil
  7. bayildim serrose..bende olsaydim keske yawss. ama kesin bi ariza cikarirdim..dur bi mola iki adim sonra cola iki adim sonra tabako iki adim sonra yoruldum vs vs
    :)))
    optum canim

    YanıtlaSil
  8. Hepsine 4 postada bittim gönlüm orada biliyorsun sen zaten :) Sanırım geleceğim sıkı dur :)

    YanıtlaSil
  9. selam uzak diyarlara
    ben de beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. lale abla :)
    bende ayni dusuncedeyim ve butun dinlere saygim var.Dondurmaa ay superdi :)

    Ablacim :)
    Walla burnumdan gelecegine eminim sigara molasi 5dakkada bir pufff

    Craft Womancim :)
    Bilmezmiyim beklemedeyim :)

    Mavianne :)
    Hosgeldiniz :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül