7 Ağustos 2008 Perşembe

Hayal Park

Bu park bizim eve çok yakın geçen sene yapım aşamasındaydı görememiştim.Kaptık kameraları düştük yola.Parka giriş 1 lira.Piknik sepetini kapan geliyor çok hoş bir ortam yaratılmış.Hemen hemen bütün çizgi film kahramanları var.Girişte Güliver karşılıyor bizleri :)

Balık cafe olarak inşa edilmiş oturduk bir güzel nargilemizi içtik.



Gemi ise restorant oalrak inşa edilmiş.Burada da bir güzel akşam yemeğimizi yedik.


Görünce kaydırakları,salıncakları biraz erken geldiğimi düşündüm dünyaya :) bir de kuzenim ve arkadaşlarını görünce erken geldiğimi düşünürüm.Gençlik çok yakışıklı yaaa (ben 23 yaşındayım )






Nasrettin hoca göle maya çalacak ama susuz kalmamak için önlem amacıyla havuzun suyu kapatılmış :(






Palyaçolarda çöp kutusu çok hoşuma gitti.Bu parktan bir de Ankara'da varmış sanırım emin değilim.Bir günümüz de böyle bitti.


not:Seren'cim gemi-balık sözün seneye kaldı ilk tatilim olduğundan acemilik oldu.Planlama hatası yaptım çok.Seneye alırım borcunu :)

5 yorum:

  1. borcum borç efemmm..:)
    mahçup gülümseme:)

    YanıtlaSil
  2. Adres:Ankara/Sincan
    buyrun gelin,bekliyoruz seneyee ha:)

    YanıtlaSil
  3. :)
    canimsin sen seneyee yicem bursunu catir catir dert etme sen :)

    YanıtlaSil
  4. anlaştık:)
    Dünya küçük'ün takipçisiyim,yazzz..
    yolunneresindeyim.blogspot.com:):)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :)

    O cop kutularindan ben de bir tane istiyorummmm :)

    Kanada'dan sevgiler :) Moonish :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül