28 Haziran 2008 Cumartesi

Japonya'da Haziran

Ben Japonya'ya geleli 9 ay oldu daha ilk kışım ,baharım ve yazım :). Nisan ve mayıs ayları Türkiye'ye yakın bir şekilde gitti. Fazla etkilenmedim.Ben de bir telaş geliyor yaz diye bütün kışlıklarımı kaldırdım.Ortada sadece tiril tiril kıayafetler kaldı.Sonunda geldi haziran ayı geldi yaz sanırken haziran 1 yağmurlar başladı .Okulda öğretmenimiz anlattı haziran ayı yağmur ayıymış ^TSUYU^(梅雨).Gök gürüldüyor ,yağmur durmak bilmiyor bu zavallı ben de hasta oluyor tüm bunlar olurken.Çünkü ay başınadn beri bir uygun giyinemedim.Hava resmen sağ gösterip sol vuruyor bana.Bu yüzdendir birkaç gündür yazamamam.
Not:Kanji sınavımda puan en yüksek 30 puan iken bendeniz 26 puan almış bulunmaktayım

1 yorum:

  1. Bu yazın çoookk eski ama ben yazmak istedimm..:) çook tebrik ediyorum ablacım seni korktuğun gibi geçmemiş sanırım sınavın gönülden tebrikler..:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül