23 Ocak 2015 Cuma

Zebra Sarasa Clip Fresh Paradise #2


Zebra Sarasa Clip kalemlerine olan aşkım malum. Sadece Japonya'da kokulu serileri çıkıyor zaman zaman. 'Fresh Paradise' serisi benim bildiğim kadarıyla ilk çıkan kokulu seri.

Kokulu serilerin tamamı 'sınırlı üretim' olduğu için artık bulmak pek mümkün değil. Bu yüzden üzgünüm. Ama ben severek, hatta bayıla bayıla kullanıyorum :)

Bu ilk seride 10 renk/koku çıkmıştı. Ben ilk 5'i zaten yazmıştım blogda buraya tık tık 

Diğer yarısını da sonradan tamamlamıştım. Kalan 5 renk ve koku ise şöyle

Soldan sağa
Lacivert - Ocean Breeze
Koyu turuncu - Splash Orange
Siyah - Rich Shampoo
Pembe - Fresh Peach
Kırmızı - Tropical Passion

Bu 5'lide açık ara favorim siyah kalem. Kokusuna ba-yı-lı-yo-rum :)

Diğer Zebra Sarasa Clip yazılarım

Sarasa Sweets Party yazısı için buraya tık tık 

Sarasa Clip Fresh Paradise yazısı için buraya tık tık

Sarasa Clip Snoopy yazısı için buraya tık tık 

Sarasa Clip Pichi Lemon yazısı için buraya tık tık 

Sarasa Clip Lipton yazısı için buraya tık tık 

Renkli günler :)

Bir de video izleyip, yorum yazarsanız sevinirim :)



4 yorum:

  1. Neden Türkiye de yok ki bu kalemlerden en çokta liptonlu kalemi merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Rose candy kalemini anneme vermek lazım çok sever.

    YanıtlaSil
  3. Kırtasiye alışverişi yapmayı bende çok ama çok seviyorum ve bu tür videolarinizi gördükçe çok mutlu oluyorum farklı şeyler görmüş ve öğrenmiş oluyorum . Bu güzel Kalemlerin Türkiye de olmaması büyük kayıp ama elden bişey gelmez siz bizim yerimize de kullanın :) Video için çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  4. Yaaa bayıldım bende bu kalemlereee :( çok ama çok istiyorum, Senden ricam bana Boyama kitabı için Kaç MM lik uçlar kullandığını yazarmısın .
    Yurt dışı sitelerinden araştırıp oldukca bol renk kartelası oluşturup bende zevkle boyamak istiyorum kitabımı.hem yurt dışı sitelerinde hala bu kokulu serilerin satışları var ♥ çok fahiş fiyatlara çıkmaz ise hemen almak istiyorum.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül