16 Aralık 2014 Salı

Fi


İnstagram'da görmüştüm ilk sanırım #okumahalleri etiketinde ve çok merak etmiştim.

Kitap hakkında herkes 'farkındalığını arttıracak' gibi sözler kullanıyordu. Ben önceleri kişisel gelişim kitabı falan sandım. Benim gibi düşünenler için söylüyeyim kendisi bir roman :)

Yer yer basım hataları var. Beni çok rahatsız etmedi ama gözüm takılmadı da değil.

Kitap oldukça akıcı, merak ettirici genel olarak. Ama zaman zaman sıkılmadım dersem de yalan olur. Hani bazen bazı kitaplar yemeden, içmeden alıkoyar sizi. Benim için bu kitap böyle olmadı. Ama bir çok kişi için böyle olmuş.
Benim farkındalığıma bir katkısı da olmadı. Bana açtığı yeni pencereler falan da yok açıkçası.
İkinci kitap Çi'yi de satın aldım. Bakalım ne zaman ulaşacak bana ve okuyacağım. Ama öyle aman Allah'ım hemen elimde olmalı hissim de pek yok.

Açıkçası neden bu kadar abartıldığını da pek anlamadım. Kitap kötü değil kesinlikle ama bu kadar abartıldığı için belki de beklentim çok büyüdü sanırım.

Siz okudunuz mu?


Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

7 yorum:

  1. Bende e-book olarak almıştım çok merak edip.Ama benimde beklediğim kadar çıkmadı ve hala bitemiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Merak ediyorum bende oyle yada boyle alip okuyacagim genelde ci de toparlaniyor kitap daha guzel gibi yorumlar okuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. görüşlerine güvendiğim bir arkadaşım da neredeyse aynı cümlelerle anlatmış Fi hakkındaki düşünceleri:)
    Galiba bazı kitapların IG'de bir furyası oluyor. Ya da paylaşımları çok beğenilen birkaç profil arka arkaya paylaşınca herkesin ilgisini çekiyor.
    Ben de birkaç kitap okudum böyle ve aynı şekilde hissettim, sanırım bundan sonra merakımı ve beklentimi biraz dizginleyeceğim:)

    YanıtlaSil
  4. Bende bir gariplik olmadığını sayende anlamış oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Dün başladım ancak okurken sıkıldım. Bugün biraz daha zorlayım dedim. Yok olmuyor. kesinlikle devam etmem. Bana katacak bir nokta bir konu bulamadım. Abartı kültürünün bir parçası olan kitaplardan biri benim için. Sizin yazınızı okumuştum ancak merak işte 😁

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül