8 Nisan 2013 Pazartesi

Mavi Tilki-Sjon


Mavi Tilki bana Bumerang ödüllerinde hediye edilen kitaplardan birisiydi.2 gün önce başlamıştım.Başlarda kitap çok hoşuma gitti.Tilki avını anlattığı yerlerde o anı yaşıyor gibiydim.Bu sebeple mutluydum yani.
Sonrasında kitap ortalara doğru sıkmaya başladı.Daha doğrusu okuduğumu anlamamaya başladım.
Üstelik dün bilgisayarım virüslü olduğu için dikkatimi dağıtacak bir şey de yoktu.Sadece kitaba odaklanmış olmama rağmen bir türlü anlayamadım.
İnstagram da fotoğrafını paylaşınca çeviriden rahatsız olanlar olduğunu öğrendim.Bilemiyorum ya hikayeden ya da çeviriden kaynaklı bir problem var.
Başlarda beni bu kadar saran kitabın sonunda bu kadar mutsuz etmesi üzdü beni.

Bu sebeple alın,okuyun diyemiyorum ne yazık ki.

4 yorum:

  1. Aaa, kapağı al beni oku diyordu oysa ki..
    Teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
  2. Tırnakların çok hoş görünüyor, direk ilgimi onlar çekti :)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle sana katılıyorum.Bu kitaptan sonra artık çevirmenlere göre kitap alıcam.

    YanıtlaSil
  4. Ablaaaaaa alakasız ama videolarını neden sildinnnn ağlıcam yaaa

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül