31 Mart 2013 Pazar

Sakura 2013

 Bugün Yoshi ile birlikte Nagoya kalesinin bahçesine sakura görmeye gittik.Macerasız,güzel bir gün oldu.
Makinelerle çektiğimiz fotoğrafları küçültene kadar boş durmasın burası istedim.
 Bu sene ülke genelinde erken açtı sakuralar.Haberlere konu oluyor her gün şu kadar açtı,şu kadarı döküldü.Japonlar doğa işini ciddiye alıyorlar.
Kalenin bahçesi çok kalabalıktı.Herkes resmen piknik yapıyordu.Biz trenle gittiğimiz için fazla bir şey götürmedik yanımızda.Ama bolca yürüdük.Bu açıdan da verimli bir gün oldu.
Kalenin bahçesinde birçok çeşit sakura vardı.Ama beyaz olanlarından daha çok vardı.Bu arada 'sakura' kiraz çiçeği demek.

Yoshi ile olaylı sakura maceralarımızı hatırlıyor musunuz?Okumak için buraya tık tık

Bugün geçen sene gittiğimiz Takatoo Jooushi parkına gidelim mi diye sordu bana.Geçen sene o kadar yolu boşu boşuna gitmiştik.Umarım bu sene zamanlamamız doğru olur :)
Takatoo Jooushi Koen (park) İçin buraya tık tık 


Bugünün videosu da var.İyi seyirler


Bloğumun ilk yazılarından birisi olan Nagoya kalesi için buraya tık tık

Bir de Yoshi'nin abisinden gelen fotoğraflarla yazmış olduğum Nagoya kalesi ve Sakura yazısı var.Onun için de buraya tık tık

12 yorum:

  1. Resimler çok ilgi çekici gerçekten.
    Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. Japonya'yı en çok şu sakuraları için merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Yeni bir sakura macerası :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir video olmuş ve blog unun takipçisiyim sergül abla sana mesaj attım acaba gördünmü :)) cevap yazmanı dört gözle bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. merhaba sergül abla yine çok güzel bir video olmuş :)) bu arada sana mesaj attım cevap yazmanı dört gözle bekliorumm :) <3

    YanıtlaSil
  6. Bu sakuralara sevdalıyım, kokuları var mı bilmiyorum ama buram buram sakura koktu burnuma mis gibi. :D

    YanıtlaSil
  7. Sergülcüm video çok güzel ama keşke fazla hareket ettirmeseydin, başım döndü :) ama sonuna kadarda izledim yinede:)

    YanıtlaSil
  8. Canım şu kendi çektiğin fotoların altına blog adresini ekleyen otomatik programlardan kullansan da biz de rahat rahat çalsak :D

    YanıtlaSil
  9. Bu arada güzel video için teşekkürleeer ama bence sen bu son kuru aldıktan sonra Türkçe'de bile Japoncaya özgü vurgulamalar yapmaya başladın Aaaa çok güzel demişsin ya Japon balıklara orada çok belirgin :D bence harika birşey buuu.

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflar ve video için Çok teşekkürler
    Ben de Bu Muhteşem blogu Sakura'yı araştırırken bulmuştum :)
    Çok teşekkürler Paylaşımlar içinn

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraflar ve video için Çok Teşekkürler
    Ben de Sakura'yı araştırırken keşfetmiştim bu muhteşem Blogu :)
    Tekrar teşekkürler Paylaşımlarınız içinnn

    YanıtlaSil
  12. En Çook Merak Ettiğim yerlerden biriydi burası :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül