19 Haziran 2012 Salı

Saç Ürünlerim



Saç ürünlerim hakkında almayacağım yazısını yazdıktan sonra birçok ürünümü bitirdim.Öyle ki en son yazdığım tükettim yazımda 5 adet saç ürünü vardı.
Hal böyle olunca evde saç bakım ürünlerim bitti.Şekillendiriciler hala duruyor ama :(

Saçlarım uzun ve boyalı olduğu için bakım ürünlerine çok ihtiyaç duyuyorum.Aslında Türkiye'ye gidene kadar almayacaktım ama saçımın nemsiz halini sevmedim.Üstelik şuanda çalıştığım için haftada 2-3 kez saçımı düzleştiriyorum.Bu yüzden iyi korumam gerek.
Neyse bu kadar uzun konuştuktan sonra az önce aldığım 2 ürünü göstereyim size :)

 Fuwarie benim en hızlı bitirdiğim ve en düzenli kullandığım saç ürünü oldu şimdiye kadar.Bu 2. şişem olacak.Saçlarıma verdiği etki gözle görülüyor.Üstelik bu üründen sonra düzleştirdiğimde saç uçlarım nemsiz görünmüyor.Zaten yıpranmış,boyalı ve yanmış saçlar için yazıyor.

Bir de maske aldım.Evde kullanmakta olduğum maske bitmek üzere.Haftada 2 kere maske uyguluyorum ben.Çok uzun bekletmediğim için yağlanma falan hissetmiyorum.Eğer yağlandıran bir maske ise de saç kremimi es geçiyorum o duşta.
Essential markasının daha önce sarı renkli maskesini kullanmıştım ve çok sevmiştim.Bu sefer ekstra ballı ve Shea yağlı olan maskesine şans vereceğim.

Madem saç ürünlerim dedim hepsini göstermem gerekir :)

 Saç köpüklerim!Aslında düzenli saç köpüğü kullanan biri değilim ama almışım işte.Soldakini yeni aldım sayılır.Yumuşak tutuşlu dalgalı saçlar yapmak için bu ürünü 1-2 kez kullandım şimdilik.

Ortadaki ürün bitmeye yakın.Bu da saçları çok sertleştirmiyor.Uyuşuk günlerimde fıs fıs sıkıp öylece bırakıyorum saçlarımı :)

Mavi şişe süper düz saçlar için.Bunu ilk aldığımda sürekli kullanıyordum.Yarısına kadar dolu sanırım.Bunu sürdükten sonra düzleştirdiğimde saçlarımı beğeniyorum.


 Vs saç misti ablamdan bana kaldı.O restoranda çalışırken kullanıyordu.Saçlardaki kokuyu alıyor.Ben hiç kullanmadım açıkçası unutuyorum.Ama Türkiye'ye gidene kadar bitirmeye karar verdim.

Cape saç spreyi de ablamdan bana kaldı.Ben saç spreyi kullanan biri değilim ama son günlerde küçük saçlarımı sabitliyorum.Sadece bu iş için kullandığım için bitmez bu ürün.

Gliss'i çok seviyorum.Her Türkiye tatilimde stokluyorum.Gerçi bu rengini sevmiyorum.Turuncusu favorim.Turuncudan da var 1 şişe ama onu Nagoya'daki evde bıraktım.Çünkü Gliss'siz saç taramam ben.Her defasında getir götür yapmamak için o orada beni bekliyor.Bu da bitmek üzere.Geldiğimde alacağım tekrar.

Dicila yeni bir ürünüm.Cilt bakımı tester setini aldığımda bu üründe pakete dahildi.Kokusu güzel.Saçta bıraktığı etki güzel ama çok pahalı almam sanırım bitince.



Sala Hair Jelly'i de seviyorum.Özellikle ilk ürün Fuwari ile süper oluyorlar.Ama tek kullandığımda saçım sertleşiyor.Bu yüzden bir süredir kullanamadım.Ama ortağı geldi bu yüzden tekrar sık sık kullanacağımdır.

Cape saç spreyi küçük boy.Yukarıda anlattım.

Big Sexy Hair saçınızı kuruturken hacim verir diyen jel.Gördüğünüz gibi hiç kullanmadım.Saçlarımı sertleştiriyor.Ya da ben beceremedim bu ürünü.Ama bitirmek istiyorum.Bu yüzden tatilde yanımda getirebilirim bunu.

Tsubaki parlaklık veren maske.İlk 2 kullanımda bir etkisini göremedim ama en son kullandığımda saçlarımı yumuşacık bıraktı.Bu yüzden sevdim.Parlaklık veriyor mu bilmiyorum açıkçası.Bitmek üzere tekrar alabilirim.

 Ve Lucidol saç spreyleri.Pembe olan saçı dalgalı şekil verirken,mavi olan ise düzleştirirken kullanılıyor.Saçıma pek dalgalı şekil vermediğimden duruyor öylece.Ama mavi olan özellikle işe başladıktan sonra sürekli kullanır oldum.Hem ısıdan koruyor hem de verdiğiniz şekli sabitliyor.Güzel bir ürün.Ben de youtube gurularından duyup almıştım.Ama ikisinin de bitmesine daha var.

Bu kadar konuştum düzleştiricimi de gösterip bitireyim yazımı.GHD düzleşitirici ocak ayında aldım ve iyi ki almışım.Bütün övgüleri hakediyor.Evet biraz tuzlu ama benim gibi beceriksiz ve sabırsız biri bile saçlarını 10 dakikada düzleştirebiliyorsa bu üründe iş var demektir.Aslında evde 3-4 tane daha düzleşticim var.Japonya'dan alınma hepsi de ama beceremiyorum.Hem saatlerce uğraşıyorum hem de saçım kabarıyor hiç uğraşmamışım gibi görünüyordum.GHD de hiç bu sorunu yaşamadım.10 dakikalık üstün körü işlemde bile kabarmıyor saçlarım ve bakımlı duruyor.İnce ince düzleştirdiğimde de (blog başlığındaki fotoğraf mesela) kuaför işi gibi duruyor.
İyi ki almışım seni diyor ve buraya kadar okuyanlara selam ediyorum :)

En son yazdığım tükettim #9  yazısı için buraya tık tık
Almayacağım saç ürünleri yazısı için buraya tık tık 

9 yorum:

  1. Serrose'cum, saçlarım uzunken, düzleştirme vs. sonrası tepemde dikilen saç tellerini yatıştırmak ve saçımın düzlüğünü korumak için, sık dişli bir tarağa saç spreyini sıkıp saçımı o şekilde tarıyordum. Böylece, hem şekli daha iyi oluyordu, hem de spreyin katılığı olmuyordu saçlarımda.

    Denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. benimde saclarim cok uzun ve boya gercekten mahvediyor saclari. istiyorum ki, dus aldiktan sonra tel tel kalkmasinlar kuru pacoz bi gorunumde olmasinlar ama nerdee...
    parlak hacimli fakat yapilmamis gibi duran saclara bayiliyorum.
    bu arada rahat tarayabilmek icin gliss gercekten bir harika :)

    YanıtlaSil
  3. Türkiye de araştırmıştım ama bulamadım bu düzleştiriciyi , keşke olsalar :(

    YanıtlaSil
  4. Sergül Abla ben de Gliss Almak istiyorum da saç speryelerinden Fazla bilgim yok onlar hakkında kısacası saçı taramadan önce saçı açıyor değil mi ? :))

    YanıtlaSil
  5. şu uzakdoğu ürünlerini nerden alıyosun

    YanıtlaSil
  6. şu uzakdoğu ürünlerini nerden alıyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumda biraz dolansanız Japonya'da yaşadığımı görebilirsiniz

      Sil
    2. Ve yazıda Nagoya ve Japonya diye de yazmışım sanırım okumadınız

      Sil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül