14 Şubat 2012 Salı

Sergül'ün Çeyizi



Fotoğraf çekmeyi ve çekilmeyi seven bir annenin kızı olduğum için bizim evimizden fotoğraf makinesi hiç eksik olmadı.Bu özellik ablama da bana da bulaşmıştır.Ablamın da güzel bir koleksiyonu vardır.Ailemizde fotoğrafçı ya da çok fazla fotoğraf bilgisine sahip kimseler yoktur.Bizim ki anı ölümsüzleştirmek sadece.Son zamanlarda ciddi ciddi kursa gitmeyi düşünüyorum.En kısa zamanda giderim inşallah.
Bana en çok sorulan sorulardan biri kameranın modeli ne?Tek tek aynı maillere cevap vermekten çok yoruldum
Buyrun toplu gösterim diyorum.Videoda da belirttiğim gibi hepsi bir anda alınmamıştır.Hediye seçme hakkım olduğunda bu yönde kullandım tercihimi.
Bir de Japonya'da kameralar ucuz mu?Bana alır mısın sorularına cevaplarım ise.
Diğer ülkelere göre daha ucuz olabilir ama şuanda yen çok yüksek olduğu için aradaki fark kapandı gibi bir şey.Özellikle yeni modellerde fark yok gibi bir şey.Eski modelleri ucuza bulmanız mümkün tabi şanslıysanız.
Bir de kimseye elektronik ürün alıp yollamıyorum.Sorumluluk almak istemiyorum.
Umarım bazılarına cevap olmuştur.
Şimdi videoya buyrun.
İyi seyirler




Adı geçen kameralar

1-Panasonic HDC-TM60
2-Casio Exilim EX-S10
3-Nikon D90
4-Pentax K-r
5-Pentax Optio W90
6-Lomography Mini Diana Love is in the air
7-Fuji Film insant camera 7s
8-Polaroid 780


8 yorum:

  1. şaka dimi ? bayılıciim !

    nyks

    YanıtlaSil
  2. güle güle hayırlı zamanlarda kullanın inşaallahhh :)))

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller canım:)
    aynı poloraid makinadan var bende de.Bir heves aldım ama içine film bulamıyorum :/

    YanıtlaSil
  4. "kamera yolla diyenler mi oldu??" :))
    ilahi alem milletiz valla.

    YanıtlaSil
  5. Çok fotoğraf içerikli bir fotoğraf olmuş :) Harika.

    YanıtlaSil
  6. Çikolata renkli ve bulutlu olan çok şeker. :D
    Ama asıl kıskançlıktan çatlamama neden olan Nikon. :D Bende SONY DSC-W310 var, işimi görüyor, çok da severim kendisini ama ne zaman Nikon ya da Canon görsem içim gider. :D
    İnşallah kursa da başlarsın en kısa zamanda Sergül abla. =)

    YanıtlaSil
  7. Blogunu ve seni çok seviyorum. Videolarının hepsini defalarca izledim ve hala bıkmadan izliyorum. Japonya'ya aşığım çocukluktan beri umarım bir gün bende giderim belki karşılaşırız kim bilir :)

    Konuya gelirsem Diana'ya bayıldım bende bulutları çok severim :)

    YanıtlaSil
  8. polaraid makinenden memnun musuuun ? :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül