27 Şubat 2012 Pazartesi

Sea Walking



Sea Walking from Sergul Kato on Vimeo.



Bir süredir keyfim yok nedensiz.Hayır olsun diyelim! Filipinler yazısı taslakta öylece kaldı,yazasım yok şimdilik.

Sıralı olmayacak ama gezinin 2. gününde yaptığımız Sea walkingden fotoğraflar ve videolardan bir video yaptım..

Sea walking'den notlar :

Denizin altında 20 dakika kaldık

Başlık 40 kilo

Çok süper bir deneyim içinizdeki çocuk uyanıyor ve şımarıyorsunuz ister istemez


İyi seyirler :)

***********************

Diye yazmışım 14 şubat 2011'de bu video da silindiği için yeniden ekledim.Daha önce izlemiş olanlar bu postu görmezden gelebilir.

iyi seyirler :)


7 yorum:

  1. çok eğlencelimiş ama :) severek izledimkii..

    YanıtlaSil
  2. Harikaaaaa! :D :D
    Balıklar, su, hepsi harika! :D
    Ben de istiyorum. :D

    YanıtlaSil
  3. Süperrr!!! Elinizde tuttuğunuz kaplar ne peki?

    YanıtlaSil
  4. Gul/inn
    tesekkur ederim :)

    isotnur
    tesekkur ederim vallahi ben de istiyorum :)

    KisaKahveMolasi
    Baliklara yem verdik.Yem kabi :)

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenceliymişşş.sizde çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten harikaymış,balıklar rengarenk :)

    YanıtlaSil
  7. serrose inanmıyorum ya ne kadar güzel bi deneyim :) inşallah banada eşimle böyle güzel bi deneyim kazanmak nasip olur :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül