2 Eylül 2011 Cuma

Love is in the air

Uzun zamandır içimde ertelenmiş bir analog makine isteği vardı.Anlamadığım için,filmiydi,banyosuydu gibi sebeplerden uzak durmuştum hep.Sonra tsunami sonrası yazılarımdan anlayacağınız gibi gene depreşti bu isteğim.Önce toy camerayı aldık burada. Onu pek beceremeyince.Holga ve Lomo modelleri araştırmaya başladım.Bu konuda bilgim sıfır olduğundan,bir bilenlere sorayım dedim.Cevapları beklerken diğer yandan da kamera sitelerinde dolanırken bu modelde kaldım.Vallahi yalan yok sırf bulutları için aldım :) Modeli,cinsi şusu busu hiç umrumda olmadı.Anam bulutlar dedim ve kalakaldım :)
Canım koca doğum günü hediyen olsun mu dediği zaman an düşünmedim sanırsam :)


Böylece kocamın doğum günümde kamera hediye etme geleneği bozulmamış oldu.2009 hediyem Nikon D90 ,2010 hediyem pentax optio ve şimdi de Diana mini :)


En yeni gözdem hakkında daha fazla bilgi için buraya tık tık 

eee iyi ki doğdum ben yahu :)



17 yorum:

  1. mütiş bişe...ultra şirin^^...güle güle kullan şaane şaane fotolar çek bizde izleyelim canımcım^^

    YanıtlaSil
  2. Nasıl tatlı, nasıl güzel bir makinadır o ya hu :)
    Güle güle kullan.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım!Şeker gibi masal gibi oyuncak gibi mükemmel ötesi gibi :)
    Bu arada iyi ki doğdun!

    YanıtlaSil
  4. aa bizim de şöyle bir anlaşmamız var. Geçen sene karar verdik. Her doğumgünümde bana bir fotoğraf makinesi alacak eşim. daha hayata geçirmedik hoş. çünkü bu anlaşmamız üzerine ben 5 makine filan aldım kendi kendime.
    -tamam aşkım bu bu seneki doğumgünüm için olsun
    - ıı şey bu da evlilik yıldönümü şeysi olsun
    - bu tanıştığımızda giydiğim tshirtü aldığım gün filan derken
    kendi kendime günler yaratmaya başladım :)
    insan bir kaptırdı mı duramıyor valla.

    YanıtlaSil
  5. Ben olsam ben de aynı şekilde davranırdım çok çok şeker bir kamera :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  7. ben de olsam bulutları ıcın alırdım :)

    YanıtlaSil
  8. sanırım makinene aşık oldummm <3 harika bir şey güle güle kullan :) (maaşallah :))

    YanıtlaSil
  9. Benim de gozum vardi Diana Mini'de :) Sen ilk hediye Lomo'n hakkinda yazdigindan beri ara ara bakiniyorum ben de Lomo'lara. Once Spinner'i deneyecegim ama sanirim :)

    Diana ile cekilen fotograflarin renkleri cok canli oluyormus, bir an once cek ve bizle de paylas, e mi :)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı, oyuncak gibi adeta ^^
    Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  11. Valki
    tesekkur ederim :)))

    Delibu!
    tesekkur ederim
    sevgilerimle

    Gizem.
    tesekkur ederim :)

    banyosuyu
    haha ben diger kameralari yazmadim yoksa ben de oyunbozanim sissst caktirma :)
    haha gun turetme isini de cok severim :) yasasinnnn hediye alma bahaneleri :)
    optum sizi

    old but gold
    tesekkur ederim ;)

    Elfony
    sagol canim :)

    Zeynep Ozmen Unlu
    :))) ah bu bulut tutkusu :)

    Tusuchan
    ups tesekkur ederim :))

    Berre
    ah ah bu lomo cok feci ben yeni modellere bakmaya basladim :) Spinner cok can cektirici degil mi :)
    dur bakalim neler cikacak :)

    hande ne yapiyor?
    tesekkur ederim ki :)

    outlet makeup
    tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  12. tumlrda paylaşırken de belirttiğim gibi. Ba-yıl-dımmm ^^'

    YanıtlaSil
  13. Harika bir makine Sergül, bayıldım!
    Güle güle kullan.
    Bir de çok mutlu olun hep :)

    YanıtlaSil
  14. bu şimdiye kadar gördüğüm en güzel makine !!!!!!! amanın nazar değdireceğim, güle güle kullaan

    YanıtlaSil
  15. Uzun zamandır arıyorum bunu ama hiçbir yerde bulamıyorum :( neredeyse bunalıma gireceğim çok fena bir şey.. nereden almıştın acaba? nolur bu bulut aşığı insanı cevapsız bırakma :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. mavimavi
    Ben bir japon sitesinden almistim dedigin gibi bircok sitede stokta yoktu.Benim aldigim sitede hala var midir bilmiyorum ama yurtdisina satisi yok

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül