16 Haziran 2011 Perşembe

Küçük Sarı Cesaret Kitabı






Küçük Sarı Cesaret Kitabı Nil Gün kitapları içerisinde okuduğum 3. kitap.Kişisel gelişim kitaplarını vakti zamanında çok okumuş,şimdilerde pek okumak istemeyen biriyim.Ama bu kitapları almış bulunduğum için okuyorum.Nil Gün kitapları kolay okunuyor ama akılda kalmıyor sanki.Kolay örneklerle,alıntı hikayelerle sizi hemen sarıyor ve bir oturuşta bitebiliyor.




 Tabii ki her kitapta altı çizilecek cümleler vardır :) Bu kitap diğer kitaplarına göre en az çizdiğim oldu sanırsam.
Geriye 3 kitabı daha kaldı Nil Gün'ün.Bakalım onlara ne zaman sıra gelecek.Bir kitap okudum hayatım değişti diyenlerden biriyim aslında ben.Tabi bu kitap kişisel gelişim değildi.Tolstoy İnsan ne ile yaşar kitabı bugün burada olmama sebeptir.Tolstoy'u birkaç arkadaşıma okutturdum onlar için bir şey değişmedi.Belki bugün okusam bende de değişmeyecek.Ama 2007 yılının eylülünde benim gözlerimi açan kitaptır.Bu sebeple Tolstoy bende başkadır.
Yani Nil Gün kitabı altında başka şeyler anlattım size :) Kişisel gelişim kitabı okuyup da hayatı değişenler olmuştur belki :) 

Var mı ben ben ben diyen?


edit: bir foto kaybolmuş eklerken




7 yorum:

  1. Çok güzel sözler, benimde okumam, ezberlemem, belki hayat felsefem yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. o kitaplar bana hiç etki etmiyor nedense :)

    YanıtlaSil
  3. Soruna değil, çözüme odaklandığınızda muhakkak çözüm size gelecektir.

    Sadece şu söz bile Türkiye için büyük bir yol almasına neden olur. Sürekli insanlar sorunları konuşuyor ama çözüm adına tek bir laf etmiyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Ben, Ben, Ben :)
    Kendimle kalmayı ve yalnız olmayı zorunlu ders olarak hayatıma verdiler. Belki de ben seçtim bilemiyorum :) Bu dönemde elim hiç kitaplara gitmedi. Sonra senin bir yazın vardı: Ben kitaplara sarıldım diye.
    Ertesi gün elime Trevanian'ın Şibumi'si geçti. 15 gün boyunca sindirerek okudum. Ne imla hataları ne cümle düşüklüklerini görmedi gözüm.
    Kendi hayatımı kendi elimle harcamaya başladığım, saçma sapan şeylere dahil olup psikolojimi bozduğum dönemde okumuştum işte.
    Kitap bittikten sonra o saçma sapanlığa sünger çektim. Korkmadan.
    Bu yüzden hem Trevanian'a hem de sana teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen katılıyorum.
    Sorun ve sebebinden ziyade çözüm üretmek gerekir.
    Güzel kitaplar paylaşımlar için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. ÜNİVERSİTE YILLARIMDA OKUDUĞUM LEO BUSGALİCA kitapları beni etkilemiştir

    YanıtlaSil
  7. bir boşluktan kurtarmak değil de, kimi boşluklarımı dolduran sayısız kitap var.. zaten belki de benim için kitabı okunası kılan bu... boşluklarımı doldurması.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül