28 Ocak 2010 Perşembe

Kakegawa Kalesi Kaçıncı Kez?

Kakegawa kalesi hakkında daha geniş bilgi için buraya ve buraya tık tık :)


Cumartesi günü abi ile birlikte Kakegawa kalesine gittiğimi yazmıştım.O gün samurai gösterisi vardı.Benim yanımdaki kırmızılı-mavili asker kostümlü Ozawa san .Eski yazıyı okuyanlar hatırlarlar.Hala görüşüyoruz.İletişimimiz kopmadı.

Bakın bakın kafamda kabuto var.Kabuto -kask-miğfer-tolga anlamında.




Kale kapısında ben :D










İşte taiko şov.Bizden sonra 2 taikoyu 3 kişi çaldılar.Dedeyi zoom yaptım.Bayılıyorum Japonların yaşlanmadan yaş almalarına.



Şimdilik Kakegawa kalesi bitti :)

8 yorum:

  1. Kabutolar çok şıkmış.Özellikle şu boynuzlu olanlara bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Griffith

    tesekkur ederim .Bunlar ozel kostum dukkanlarinda satiliyor.
    hepsi unlu samuraylarin giymis oldugu gercek modellerinden bakilarak yapilmis.HAtta Lasr Samuray`inkini de yapmislar :)

    YanıtlaSil
  3. videolarını varya ilgiyle izliyorum cok guzel oluyorlar..dede demek istemiyorum amca maşallahlıklık kuzum ya :D

    YanıtlaSil
  4. ahh orada bende olsaydim..taiko manyagi icin orada olamamak aci:((( yok yahu wii nin taiko sunu alip evde calacagim :DD yada okinawa yami tasinsam oraninkiler cok hosuma gidioooo yada game center a devam :D

    zoom da olmamis hee barachan...bekledim yuze zoom :D

    optum

    YanıtlaSil
  5. çok hoş görünüyorlar :)
    bende japonyayı görmek istiyorum!

    YanıtlaSil
  6. ya herseyi bi kenara koy daaaa, evlilik sana yaramiş beybi :) sen daha da guzelleşmişsin :)) muck

    YanıtlaSil
  7. Zarpandit

    Aslinda video kameram olsa daha neler neler eklmek isterim :)

    Sermoon
    gel dedim gelmedin :)
    yaw adam gecince sok oldum :)
    ben de optum

    e.t.
    gel buyur :)))

    icimden geldigi gibi
    Begenmene sevindim :)

    caramel macchiato
    heheheh tesekkur ederim cook :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül