27 Ağustos 2009 Perşembe

Lamy

Bilmeyeniniz kaldı mı bilmem ama ben bir KIRTASİYEKOLİĞİM.Kalem,silgi,defter,boya alırım alırım DOYMAM.Koca bir sepet doldurup çıkarken bile aklım alamadıklarımdadır :( Türkiye'deki son günümüzde İstanbul'da gezmiştik.Ne yaptım ettim son dakika bir kırtasiyeye girdik balıkla :) Anlamadı bile nasıl olduğunu :) Kendime rahat kullanabileceğim bir dolma kalem arayışındaydım.İşte o anda yukarıdaki Fıstık yeşili Lamy ile karşılaştım.İtiraf ediyorum o ana kadar Lamy hakkında hiçbir bilgim yoktu. Firmayı tanımama rağmen Alman markası olduğu için güvenip satın aldım.İyi ki almışım :)

Abi balık ta en az benim kadar kırtasiye ve kitapkolik olduğu için iyi anlaşıyoruz :) Görümcemin doğum günü için gittiğimizde abi de gelmişti.Görümceye koca bir poşet (içerisinde çanta olan)bana da küçük bir poşet verdi.Abi çikolataya olan aşkımı da bildiğinden genelde çikolata getirir bana.Çikolatadır deyip attım çantaya.


Yemeğimizi yedikten sonra hediyemi açabilir miyim dedim ve paketi açınca şoka girdim.Lamy set almış bana.Ahhhh yüzümde ki sırıtmayı tarifi olsa da anlatsam .Meğersem bana da doğum günü hediyesi almış :) her paketten lamy çıkacaksa hergün doğum günüm olsun :))))

İTİRAF: Balık okuyamadığı için rahatım (Sermoon ya da annem ispiyonlamazsa tabii :) )

Türkiye'den döndükten sonra saatlerce Lamy satan sitelerde dolaşmıştım.Satın almamak için zor duruyordum.Lamy koleksiyonuna başlıyacaktım.Bir an gelip vazgeçmiştimAma bu pembe şekerler bu aşkı yeniden başlattı.SANIRIM ben bu setin tamamına sahip olana kadar durmayacağım :))))

Not: Yarışma hakkında katılan arkadaşlara teşekkür ederim.Kuralları eksiksiz yerine getirenlerin cevapları geöerli olacaktır.Bloglarına yazmayan arkadaşlar malesef geçerli olmayacak cevaplarınız.

Not 2 : Boyalarınız geldi bayanlar.Nasipse yarın yola çıkacaklar :))

Not 3 : Kalemler hakkında deliliğimin boyutu için fikir sahibi olmak isteyenler buraya buyrun :)

10 yorum:

  1. şirkette benim üst katım kırtasiye ürünleri ile dolu bakıp bakıp geri dönüyom onlara..

    YanıtlaSil
  2. ben de ben deeee... deli gibi kirtasiye hastasıyım.. ama kendimi tutuyorum artık :)

    YanıtlaSil
  3. bende demeye gerek yok sanırım cicim sen farkındasın bölümümle beraber makaslara bile merak saldıımıgı:) sakaryadan ayrılmadan makas seti aldım kendime dusun :D

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan kalemlerini. Bu arada ben balığına bir ödül vermişim ama haberdar etmeyi unutmuşum. Az önce bloguna yorum yazdım. Eğer bakmazsa diye sana da bilgi vereyim dedim.

    YanıtlaSil
  5. süper kalemler benim de var senin kadar olmasa da kalite önemli değil herşeyi kullanır ve saklarım zevk alıyorum:)

    şuan satısını yaptıgım koleksyionluk bir kalem setim var bakmak istersen

    http://urun.gittigidiyor.com/TURKIYE-DE-BU-FIYATA-CERRUTI-1881-BULAMAZSINIZ_W0QQidZZ20370355

    YanıtlaSil
  6. sanirim buldum sana ne dogum gunu hediyesi alacagimi :)))
    sagol varol blog :)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan canım çok şeker renkli renkli

    YanıtlaSil
  8. Tugbatugba
    hemen geliyorum sirketee :)

    denizanasi
    bana da ogret nasil tutulur :))

    Zarpandit
    Yok canim yok bilirim sen de ben gibisin :) yani ben isi biraktim hala boya ,hamur,firca ,kartonda gozum aliyor muyum EVET :)
    Anlarim ben seni :)

    Ferulago
    Sagol canim .Soyluyorum hemen baliga ucacak ucacak :)
    Bu ara facebookta ciftcilik yapmaktan bloga vakit kalmiyor :)


    Esraca
    Ben de ayni kalite takintim yok :) kalem olsun yeter :)
    Bakiyorum hemen

    Sermoon
    Aaaa hadi canim :)) bak senn :p

    GeCe
    sagol canim :)

    YanıtlaSil
  9. Fıstık yeşili olan şahane...

    YanıtlaSil
  10. Safari'lerin uçları hakkında bilgi vermemişsiniz. İnce mi, kalın mı, orta mı?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül