28 Haziran 2008 Cumartesi

Yağmur Yağıyor



Yıllardır haziranlarım günlük güneşliktir benim alışamadım ben yağmurlu hazirana.İçim sıkılıyor sonbahar hüznü çörekleniyor içimin ta içine.Elim kolum kalkmıyor.Pufff offf sesleri çıkarıyorum mütemadiyen.Yukarıda ki fotoğraf 2 dakika önce tarafımdan çekildi.Balkondan çektim.İçimde büyük bir heyecan şafak 14 .Notlar alıyorum kendime yapacaklarım,yiyeceklerim,getireceklerim .Off geçsin bitsin günler artık ya.Ben gideyim ananemin yıkadığı mis kokıulu çarşaflarda uyuyayım. ben saçmalarım daha da bunun sonu iyi değil .Sus serrose hadi git artıkkkk



1 yorum:

  1. Kıyas yapmak gibi gelmesin ama ben de Konya'dan Beykoz'a geldim ve kendimi Rize'de gibi hissediyorum. Burda da sonbahar ve ilkbaharda neredeyse her gün yağmur yağıyor. Evimiz de kot farkından yeraltına doğru kaydığı için ışık çok az giriyor. Sürekli kara bulutlar sürekli karanlık. İnsanı yoruyor. Oysa eskiden en sevdiğim zamanlardı yağmurlu günler.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül